Vrei să fii partenerul nostru?

Super, te așteptăm cu drag! Un partener este o persoană sau o companie terță, care promovează serviciile noastre către baza sa actuală de clienți.

De ce să lucrezi cu noi?

  1. Rapoartele noastre sunt la cele mai înalte standarde, poți verifica prin compararea cu alte rapoarte
  2. Includem în ofertă 10 garanții și beneficii – aspecte care ne diferențiază mult față de concurență
  3. Avem proceduri interne de verificare, plus garantăm prin contract calitatea raportului de evaluare
  4. Avem experiență vastă în evaluarea patrimoniilor. Cumulat, împreună cu echipa noastră am lucrat la peste 350 de patrimonii
  5. Suntem singurii din aria evaluărilor de patrimonii cu Certificat ISO 9001

Cum funcționează?

  • Semnăm contractul de colaborare
  • Îți trimitem repede KIT-ul de vânzare și facem o ședință de prezentare a serviciului
  • Alegi baza de clienți unde vrei să vinzi și demarezi procesul de vânzare
  • Închei vânzarea, noi semnăm contractul, iar tu emiți factura cu comisionul negociat
  • În termen de 10 zile de la semnarea contractului facem plata către tine

Avantajele colaborării

  • Avem un kit de vânzare pentru a ușura munca ta
  • Unde vrei să vinzi ai exclusivitate
  • Ai oricând asistență din partea echipei Evaluare Patrimoniu
  • Comision procentual din vânzare, nu mai puțin de 500 Lei pentru o primărie
  • Oricând ai nevoie de o evaluare pentru tine, este gratis din partea noastră

Care sunt beneficiile?

1. Generezi venituri suplimentare utilizând contactele din baza ta de clienți
2. Crești paleta de servicii oferite
3. Oricând ai nevoie de un serviciu oferite de noi, îl primești gratis